Forum E-Rozmowy Strona G│ˇwna
 FAQ   Szukaj   U┐ytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   Zaloguj 

Bedzie nam towarzyszył na polodance oraz w drodze do klubu,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum E-Rozmowy Strona G│ˇwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Zaawansowany
Zaawansowany



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/10
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 5:47, 11 Kwi 2014    Temat postu: Bedzie nam towarzyszy┼é na polodance oraz w drodze do klubu,

Czyta┼éam w r├│┼╝nych czasopismach ┼╝e wysoki poziom prolaktyny powoduj─Ö spadek progesteronu a cop za tym idzie to to ze nawet jakby sie zasz┼éo w ci─ů┼╝e przy wysokiej prolaktynie to ci─Ö┼╝o by by┼éo utrzymac taka ci─ůze bo ma┼éy progesteron powoduje poronienia Ciekawe ile w tym prawdy??????
[link widoczny dla zalogowanych]
Witam!
Zale┼╝y mi na zrzuceniu 3 cm z bioder.
Lekarz mój to milud shadi jeden z najlepszych ortopedów w polsce.aparat miałem na udzie .
bo spotka┼éam si─Ö z r├│┼╝nymi opiniami na temat uk─ůsze┼ä.
A spodnie skracam i jakos nic.Gorzej z plaszcami i zakietami, ale tez lumpex ratuje, pare genialnych rzeczy kupilam.
[link widoczny dla zalogowanych]

2. [link widoczny dla zalogowanych] M├│j ┼Ťci─ůga filmiki na kom├│rk─Ö to i ja ┼Ťci─ůgn─Ö z jakim┼Ť murzynem, z zemsty.
ja 27 dzie┼ä teraz ─çwicz─Ö rano i zdecydowanie polecam, efekty mega!!! oj Setunia------> mialam kiedys ulubiuna brzoze , gdzie zawsze sobie chodzilam posiedziec i porozmyslac ale ktos ja scial A wczoraj chcialam sobie kupic buty. Co┼Ť si─Ö tam ewidentnie dzieje i trzeba dzia┼éa─ç zanim stan sie pogorszy. - mysle tu baba przesadzila, no bo jak tak mozna, (tak z kanta jechac!) a w tym byl problem ze ja nie szukalam zadnej milosci, wiec mysle no ladnie !... [link widoczny dla zalogowanych]
Mianowicie mia┼éam czarne w┼éosy (z r├│┼╝nic─ů tylko, ┼╝e zrobi┼éam je na w┼éasne ┼╝yczenie). [link widoczny dla zalogowanych] / smaruj brzuch i nogi w pachwinach balsamem juz od pocz─ůtku ci─ů┼╝y bo tam najczesciej pojawiaj─ů si─Ö rozst─Öpy. mokr─ů firank─Ö powiesi─ç na oknie... Jedna dziewczyna strzy┼╝e ze trzy panie na raz i jeszcze mo┼╝e pana w ko┼äcu to tylko lekkie podci─Öcie pi─Ö─ç minut i po sprawie a klienka przecie┼╝ mo┼╝e posiedzie─ç z gazetk─ů...efekt jest taki, ┼╝e spedza sie tam p├│┼é dnia. Witajcie! S─ů jakie┼Ť koszty np kontroli,zdj─Ö─ç rtg czy ca┼éo┼Ť─ç jest pokrywana przez NFZ ??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Niestety finał po szpitalnemu - na fotelu w pozycji szpitalnej .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chyba to faktycznie straszna katorga dla mojego organizmu, więc postanowiłam nie wychodzić na ten czas na upały i się nie przemęczać.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam czarne w┼éosy, solarium, ┼Ťliczne nogi, nie bardzo z moim brzuchem i troche sie garbie ale to nie problem, biust sredni ale jak sie wypchnie bedzie dobrze;];] jaki kolor jaki kr├│j pomozcie, czarna nie bardzo bo mam czarne w┼éosy to bym wyglada┼éa jak smierc ;d;d;d;d;d mysle o czerwonej, z┼éotej, niebieskiej...
[link widoczny dla zalogowanych]
czy dojrzali faceci w tym wieku chca sie wiazac z babkami duzo mlodszymi (np.
Ja zaczynałam z Jillian Michaels - 30 day shred.
jestem 2 dzień na dietce i brak mi 2 kg ale stosuję przepis
[link widoczny dla zalogowanych]
www.aga-umbra.blog.onet.pl
mam kolejn─ů wizyt─Ö i strasznie si─Ö boj─Ö co to mo┼╝e by─ç?

Ale ja, oprocz tego, ze nie znalam dobrze jezyka(i wciaz go dobrze nie znam), nie mam sie czym pochwalic. [link widoczny dla zalogowanych] jak mi cos pomoze to napisze tu na forum moze sie komus to przyda.
Za to warzyw jedz do uczucia syto┼Ťci. Ja osobiscie polecam Atelier Fryzjerskie Vici w Solvay Park. W├│wczas jednak, nawet baton zwi─Ökszony o 25% nie wiele jest nam w stanie pom├│c, ale za to mo┼╝e wspaniale wspomaga─ç tycie. Piotr Druga sprawa to jakosc wykonania. [link widoczny dla zalogowanych]
Powodzenia zycze i powiem wam od siebie ze kupno orbitreka nie zalatwi tych zbednych kg. Bylo tam ich kilka , niektore podawa┼éy swoje maile. Czy zdarzy┼éo wam si─Ö ze test k┼éama┼é? Nie wiem, gdzie b─Ödziesz operowana. czy zamiast wsuwania calycg grapefrutow, mozna wypijac sam sok ze swiezo wycisnietych??? Za 2 razem ze mnie wysz┼éo po d┼éuzszym poczekaniu (ostatnie wyrzucenie odby┼éo sie okolo 1,5 godziny po zabiegu) i na szczescie juz nigdy wiecej czegos takiego nie widzia┼éam, mia┼éam wrazenie ze to takie zmielone b┼éoto, kolor szary, geste, pewnie to by┼éy te osiad┼ée sk┼éady kamieni czy czegos podobnego. co┼Ť mi tu nie gra
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jezeli ktos chce sie pozbyc problemu raz na zawsze polecam metode laserow─ů.
bo spotka┼éam si─Ö z r├│┼╝nymi opiniami na temat uk─ůsze┼ä.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö powodzenia

statystyki m├│wi─ů, ┼╝e w przypadku NIELECZONEJ toksoplazmozy u ci─Ö┼╝arnej zara┼╝enie p┼éodu skutkuj─ůce mniejszymi lub wi─Ökszymi wadami p┼éodu a czasem jego ┼Ťmieci─ů wyst─Öpuje w ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
pisałam, że ja raczej nie chudne w dłuższej perspektywie.
Później organizm przestaje dawać ten sygnał.
jestem tu nowa
[link widoczny dla zalogowanych]
Diety i inne cuda nie dzialaja wiec trzeba brac sie za cwiczenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale temat z ciekawo┼Ťci staram si─Ö zg┼é─Öbi─ç - cho─ç opornie mi to idzie .
TO TOKSYCZNE CHIŃSKE CHEMICZNE SRODKI.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

my┼Ťl─Ö i mam nadziej─Ö, ┼╝e razem, wsp├│lnymi si┼éami co┼Ť wymy┼Ťlimy i zaczniemy biega─ç. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam!
Madziuleczka napisz do mnie. za odpowied┼║ z g├│ry dzi─Öki. Ja ca┼éy czas mam tak─ů nadziej─Ö, ┼╝e jak wreszcie sko┼äcz─ů si─Ö u mnie te skoki z niedo, w nad, to i waga unormuje si─Ö. U┼Ťmiechn─ů┼é si─Ö tylko i powiedzia┼é ┼╝e laser to tylko delikatna kosmetyka i znacz─ůcych zmian nie b─Ödzie wida─ç na starszych bliznach. Pe┼éna symbioza. [link widoczny dla zalogowanych]
Na pocz─ůtku brzuch jest opuchni─Öty (nie mia┼éam ┼╝adnych krwiak├│w), ci─Ö┼╝ko jest wstawa─ç z ┼é├│┼╝ka, przekr─Öca─ç si─Ö z boku na bok, chodzi─ç wyprostowanym. A je┼Ťli chodzi o sam─ů nauk─Ö to polecam now─ů metod─Ö: Najgorszy jest b├│l szcz─Öki a tak┼╝e ze nie mog─Ö otworzy─ç ust .... W refrenie powtarza si─Ö fraza Co najwa┼╝niejsze nie pouczaja i nie strasz─ů. Bardzo sie boje ze to cos powaznego .. na pocz─ůtku my┼Ťla┼éam, ┼╝e to cie┼ä kwiatka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Osoba, ktora wspomniala o cewnikowaniu powinna opisac szerzej swoj przypadek, bo mysle ze zaistnia┼éy jakies niekorzyste dla niej okolicznosci i st─ůd ta metoda!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
także z całego serca polecam
Pomozcie mi ..
[link widoczny dla zalogowanych]

czy kto┼Ť z was wie co stosowa─ç na stan zapalny sk├│ry (wa┼éu paznokcia) bo jest on jaki┼Ť troche fioletowy
[link widoczny dla zalogowanych]
Matematyczny model zagadnienia bior─ůcy za podstaw─Ö, i┼╝ szcz─Ö┼Ťcie jest pierwsz─ů pochodn─ů stanu posiadania, zdefiniowano jako sigma od zera do niesko┼äczono┼Ťci z iloczyn├│w potrzeb przez wsp├│┼éczynniki ich zaspokojenia... Juz tu kiedys by┼éam na tym forum.Mam blizne po znamieniu na podbrodku a wiec w miejscu widocznym.P┼éacze nie potrafie sie pogodzic z tym stanem rzeczy.Jestem za┼éamana.Co ja mam robic?Czy uwazecie ze laser fraxel przynosi jakies efekty?Bo mi zaproponowano zabiegi ,tylko ze sie troche boje!!!!!Ale sprobuje bo niczego jeszcze nie probowa┼éam.Pozdrawiam wszystkich i jak mozecie to odpiszcie?JA nie oiczekuje cudu wiem ze blizna bedzie ale czy nie da sie jej zmniejszyc wyg┼éadzic i sprawic ze bedzie bardziej podobna do skory obok.Potem bede mog┼éa zastosowac jakis makijaz.Czy ktoraz z was uzywa┼éa podk┼éad Coverderm Classic lub Covermark Foundation ?Podobno sie sprawdza na blizny troche je kamufluje papappa
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ka┼╝da moja znajoma tak my┼Ťli, wi─Öc my┼Ťlenie powy┼╝sze nie jest regu┼é─ů. [link widoczny dla zalogowanych] U┼╝ywam teraz kerastase i naprawde jestem zadowolona
Badania mog─ů by─ç dobre ale jajeczkowanie nie zawsze jest w ka┼╝dym cyklu . Jeszcze nie posz┼éam a tymczasem chwilami zaczynam odczuwac mrowienie rowniez w drugiej rece- tych 2 palc├│w i wtedy sie ruszam masuje szyje klade i sie to cofa, natomiast w lewej jest bez zmian-znieczulone jakby- no i ostatnio to mnie ciagle boli kark - przy szyi- ┼╝e nie moge za dlugo siedziec przy kompie np 3h ciagle - i musze se robic przerwy- wiec pewnie te dretwienie jest od krg szyjnego - bo raz nawet sie przeciaglam tak mocno i wtedy mi zaczely mrowic palce tez w prawej rece- nie wiem czy mi krag cos nie uciska bo wlasnie jak krece szyja to tak ciezko a zwlaszcza w prawo jak sie obracam to lekko mnie cos boli. BARDZO INTERESUJE MNIE FRYZJERSTWO.W┼üA┼ÜNIE SKO┼âCZY┼üAM P├ô┼üROCZNY STA┼╗ W SALONIE FRYZJERSKIM A W CZERWCU DWULETNI─ä SZKO┼ü─ś POLICEALN─ä O KIERUNKU TECHNIK US┼üUG FRYZJERSKICH.PISZ─ś BO ZAINTERESOWA┼ü MNIE POST Suzi 8815... Piszecie ze z dziewczynki o imieniu NIKOLA beda sie smiac? potem na┼éozy┼éam bardzo jasny blond farbe - to by┼éa loreal albo garnier natea nutrisse nie pamietam ale w tym okresie czasu farbowa┼éam w┼éasnie tymi farbami [link widoczny dla zalogowanych]
tez na poczatku porozumiewalam sie po angielsku, z moim chlopakiem szlo calkiem dobrze, ale ze znajomymi bylo ciezko! Dlatego my Polki lubimy południowców (i nie tylko Polki jak praca? czesc dziewczyny P. bo serce zostaje, idz do fryzjera , tam Ci powiedza co bedize najlepsze dla Ciebie...
3,5 g w─Ögli.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie raz widzia┼éam efekt jak sama pr├│bowa┼éam si─Ö do jakiego┼Ť faceta u┼Ťmiechn─ů─ç - albo mnie wy┼Ťmiewa┼é, albo odwraca┼é g┼éow─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum E-Rozmowy Strona G│ˇwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin