FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum E-Rozmowy Strona Główna
->
Wyścigowe
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin!!!
----------------
Regulamin
Kultura
----------------
Muzyka
Film
Kulinaria
Książki
Moda
Polityka
Gwiazdy
Horoskop
Turystyka
Sport
----------------
Piłka nożna
Koszykówka
Siatkówka
Piłka ręczna
Skoki narciarskie
Formuła 1
Bilard
Żużel
Rajdy
Motoryzacja
----------------
Samochody
Motory
Imprezy
Inne pojazdy
Gry
----------------
Fabularne
RPG
Wyścigowe
FPP
Strategiczne
MMO
Logiczne
Platformówki
Emulatory
Sportowe
Bijatyki
Akcja
inne...
Dla Pań
----------------
Ciuchy
Make Up
Perfumy
Dla Facetów
----------------
Treningi
Te męskie sprawy...
Szkoła
----------------
Nauczyciele
Moja Szkoła
Uczniowie
Używki
Przedmioty
Uroczystości
Elektronika
----------------
Komórki
Telewizory
Komputery
Sprzęt Hi-Fi
Aparaty
Konsole
Nośniki Danych
Nawigacje
Inne
...:: DOWNLOAD ::...
----------------
Muzyka
Filmy
Gry
Telefon
Obrazki
Różne...
Offtopic
----------------
Śmieszne
Różne
Kosz
----------------
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
maksst
Wysłany: Wto 19:50, 19 Cze 2007
Temat postu: Need for Speed ProStreet
Programista Jim Campbell stwierdził , że nielegalne wyścigi już niedługo znikną z ekranów komputerów. Temat staje się bowiem coraz mniej atrakcyjny dla graczy, a i samych tuningowców. Najlepsi kierowcy przechodzą powoli na zawodowstwo. Imprezami ulicznymi interesują się media, a wraz z nimi sponsorzy. Mało komu opłaca się jeździć w nocy, bez zabezpieczeń, modląc się, by policja nie siadła na rufie. Lepiej wystartować na legalu, zdobyć kasę i sławę, a przede wszystkim mieć zapewniony przewóz do szpitala, gdy coś pójdzie nie tak...
Powyższe tezy można uznać za kontrowersyjne, sam nie pod wszystkimi bym się podpisał. Nie zmieni to jednak faktu, że twórcy gier wzięli je sobie do serca i zamierzają wprowadzić w życie. W efekcie taki "Juiced 2" wykorzysta licencję Hot Import Nights i nie pozwoli na zbyt swawolne zabawy z policją. W "Need for Speed: Pro Street" również zabraknie nielegalnych zawodów i wszystkiego, co się z nimi wiąże. Mimo to gra zapowiada się niezwykle atrakcyjnie. Jedną z najfajniejszych nowości będzie zaś możliwość niszczenia samochodów.
Dotychczas było biednie. Gracz rozpędzał wóz do astronomicznej prędkości, popełniał głupi błąd i przydzwaniał w ściankę. Tracił cenny czas, czasami również szansę na zwycięstwo, lecz mimo to jechał dalej, a bryka nadal wyglądała świetnie. To się jednak zmieni. Pękające szyby, gnące się blachy i odpadające fragmenty karoserii (chociażby lusterka) to tylko niektóre skutki kraks i dachowań. Koła zaczynają żyć własnym życiem, elementy wykonane z włókna węglowego trzeszczą jak najęte, kierownica nie działa jak należy... Dzieło fizyków uniwersytetu w Vancouver zadziwić ma wszystkich. Co ciekawe, niektóre uszkodzenia pozostaną z graczem aż do końca kariery danego samochodu!Autorzy gry nie ukrywają jednak, że robią zręcznościówkę. Oznacza to, że wpływ zniszczeń na zachowanie się samochodu nie będzie aż tak wielki jak w rzeczywistości. W efekcie nawet mocno zmasakrowanym pojazdem da się dojechać do mety, wykonując po drodze niezłe drifty. Gra przyniesie samochody 28 marek, w tym zaledwie osiem szalenie drogich furek (którymi w realu nikt się nie ściga, bo zbyt łatwo je rozbić). Oczywiście każdy wóz dostanie własny model jazdy. Generalnie w "Pro Street" łatwiej wpaść w poślizg, a hamowanie trwa dłużej. W efekcie gra wydaje się trudniejsza, a przez to nieco bardziej atrakcyjna dla starych wyjadaczy.
W "Need for Speed: Pro Street" pojawi się też garaż wraz z możliwością modyfikowania wyglądu samochodu. Gracz będzie miał pole manewru co najmniej tak duże jak w "Most Wanted". Każda zmiana zostanie od razu opisana stosownym rysunkiem wyjaśniającym, jak wpłynie ona na zachowanie się wozu w trakcie wyścigu. Za pomocą kolorków zielonego i czerwonego twórcy podpowiadają, co poprawiło się, a co pogorszyło. Łącznie w grze pojawi się około 1000 części oraz 90 miejsc, w których da się je zamontować. I jeszcze ciekawostka: gotową furę da się zapisać - chociażby po to, by przygotować cztery jej warianty, po jednym na typ wyścigu.
O jakich typach mowa? Przede wszystkim nie mogło zabraknąć klasycznego wyścigu na zamkniętym torze, z kilkunastoma przeciwnikami i sporą dawką emocji. Do tego dochodzi drift, w którym najlepiej sprawdzają się muscle cary. Nie zabraknie zawodów typu drag racing (chodzi o jak najszybsze przejechanie określonego fragmentu toru) oraz speed challenge. Tu liczy się prędkość, jaką samochód osiągnął na samym końcu toru. To, kiedy tam dojechał, nie ma znaczenia, choć na przykład umiejętność brania zakrętów przydaje się.
Oprawa graficzna "Need for Speed: Pro Street" stoi na bardzo wysokim poziomie. Twórcy pracują nad wysokiej jakości modelami, nad detalami tras i świetnymi teksturami. Dbają też o efekty cząsteczkowe i świetlne, wszelkiej maści odbicia, dymy i smugi Gra powstaje jednocześnie na pecety i konsole nowej generacji, swoje wersje dostaną też posiadacze konsol przenośnych, Wii i PS2. Wydaje się, że warto na nią czekać. Ktoś nie zgadza się ze mną? Śmiało, zapraszam do dyskusji!
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Theme
xand
created by
spleen
&
Emule
.
Regulamin